Kızlar bebeğim 11 aylık olacak 2 ay 10 gündür yoğun bakımda nörolojik sıkıntıları da vardı doğuştan şimdi trekestomi açılacak nefes alamıyor entübe ediliyor entübeden ayrılınca kendisini ancak 5-6 gün idare ettirebiliyor artık bize bunu sundular böyle anneler varsa bakımı nasıl oluyor beni nasıl bir süreç bekliyor endişeliyim ister istemez soğuk kanliyim güçlü olmaya çalışıyorum ama süreçide bilmiyorum korkuda yaşıyorum