tekbasimabakiyorum Kızım 20 aylık, bu ay emzirmeyi sonlandıracağım. Arkadaşım kızına biberon verdiğini söyledi, o şekilde çok kolay bırakmış. Bizde biberon ya da emzik yok. Sizce alışır mı?
karamellipuding tekbasimabakiyorum ben sütümü sağıp vermeyi denemiştim ama almadı. Bence hiç biberona alıştırmayın 3 güne herşey yoluna giriyor zaten🥰
_YanakReisinAnnesii tekbasimabakiyorum birini bıraktırırken birine alıştırmayın bence yine de siz bilirsiniz tabiki ☺️problem değil diyorsanız da sevdiği içecekler ne ise onları biberona koyup verin alışır alışmaz bilemiyorum.
Semanur51 tekbasimabakiyorum bence asla biberona alistirmayin ben sonradan alistirdim şimdi yemeyi bıraktı tek derdi biberon oldu
BuseeArfMrc tekbasimabakiyorum biberonu ve emziği bırakmakta pek kolay sayılmaz … 20 aylık olduk geceleri uyurken ve gündüz ara ara emzik var Sabah uyanınca ve gece uyumadan da hazır devam sütü içiyoruz bakalım nasıl birakicaz
tekbasimabakiyorum karamellipuding 3 gün çok iyimser geldi ah keşke öyle olsa. Sürecinizden biraz bahsedebilir misiniz?
karamellipuding tekbasimabakiyorum ben 18 aylıkken mecbur bıraktırdım. Meme bağımlısı olmuştu. Yemek yemiyor ve su içmiyordu idrarında ciddi azalma olmuştu. Öğlen son kez emzirdim sonra sabırtaşı sürdüm 10 dk da bir emdiği için geldi ağzına aldı geri bıraktı diğerini denedi o da aynı hemen bıraktı. Ağlama falan olmadı. Daha sonra geldiğin de annecim süt bitmiş sen büyüdün yemek yiyeceksin artık diye oyaladım. İlk gece çok zordu uykuya geçemedi çıktık araba da bir saat gezdik. Gece uyandığın da çok ağladı su teklif ettik. Mümkünse gece babası ilgilensin çünkü benim sesimi duyunca daha çok ağlamıştı. İlk gece öyle geçti. İkinci gece daha sakindi birkez falan uyandı kucağıma aldım sarıldım. Tekrar uyudu. Bizi yoran tek konu yemek yemiyordu. Üç gün sonra gece uyanmalarımız bire düştü onda da su içip uyuyordu. Şuan bi sıkıntısı yoksa hiç uyanmıyor. Ama yemeyen çocuk emzirmeyi bırakınca da yemiyor onu anladım. 2 ay sonra yemelerimiz düzeldi şükür☺️ biraz uzun oldu ama kısaca bizde emzirmeyi bırakmak sıkıntı olmadı yemek yememeye devam etmesi çok yorucuydu😅
tekbasimabakiyorum _YanakReisinAnnesii Memeyi bırakınca gündüz uykusunu da bırakır diye korkuyorum yoksa ben de alışmasını tercih etmem :( gündüz çok zor uyuyor bazı günler hiç uyumuyor. Ben zorlamasam gündüz uykusunu bırakır bu aydan
tekbasimabakiyorum karamellipuding çook teşekkür ederim zaman ayırıp yazdığınız için. Peki gündüz nasıl uyuttunuz ya da uykulara nasıl geçirdiniz?
karamellipuding tekbasimabakiyorum gündüzde akşamda (akşam babasını da yanında istiyor) beraber yatağa uzanıyoruz saçlarıyla oynuyorum veya sırtını okşuyorum uyuyor🥰
karamellipuding tekbasimabakiyorum rica ederim 🌸 bende çok korkuyordum ama şükür kolay atlattık darısı sizin kuzuya olsun inşallah💜🥰