Sedabilen 17 aylikken ayni durumu yasadim, bu belirtiler vardi ve o siralar kv bakiyordu butun gun tv aciyordu bebegime ve bildigi bikac kelimeyi yapabildigi hareketleri dahi unutmuştu. Hemen dr goturduk uyaran eksikligi dedi cok tv maruz kalmis artik izlemesin dedi, aninda kestik. Sonrasinda kitaplar aldik her gun parka cikardik, bir de dr kendinden buyuklerle oynasin dedi 4-5-6 yasinda cocuklarla, biz de apartmandakilerle oynattık sagolsun onlar da kucuk diye hic dislamadilar hep cagirdilar. Kendi etrafinda donmeyi, geri geri yürümeyi birakti. Sonrasinda goz temasi başladi, adina seslenince dahi bakmiyodu ekrani kesince bakmaya basladi. Oturup oyun oynamayan cocuk oturmaya basladi sakinledi. Gece uyanip aglamalari kesildi. Yeniden kelime ogrenip soylemeye basladi. Yan bakisin gecmesi cok uzun surdu 6 ay sonra birakti o hareketi. Suan 24 aylik ve hic bir belirti kalmadi. Sizin de oyle olacak muhtemelen ama sabrederek 1 dk dahi tv acmamaniz ve surekli oyun oynayip kitaplardan biseyler ogretmeniz gerekiyo. Buyuk sorular kitabimdi galiba onu alip icindeki her seyi tek tek ogretmistik her gun