iremeymenn Tutmamış neden olabilir bu? Daha öncede yaptım kaç kere bebeğime ilk kez oldu napabilirim bunu değerlendirme şansım varmı sizce yardımcı olurmusunuz💓 activia maya ve pastorize süt ile yapmıştım 🙏🏻
Elmsnghn iremeymenn benimde başıma bı kere öyle geldi. Ev soğuksa tutmuyor. Ben fırını 50 dereceye alıp bekletmistim. Evler sogugunca da battaniyeye doluyorum. Fırın çok açık kaliyo diğer türlü
iremeymenn Elmsnghn çok teşekkür ederim bende sarmıştım ve fırının içindeydi ama çalıştırmamıştım fırını