userbsss Kızlar bugun kontrolumuz vardı 67 cm boyu kılosuda 8 boyuna kısa dedı ebe sizin bebekelrinizin boyu ne kadar biraz moralim bozuldu :(
ecekusumm userbsss Kızım 7.5 aylık 66.5 cm, ben 1.58′im demek ki bana çekmiş diye düşünüyorum. Babası 1.80 ama anneye benzeyecek. Sizin de bir taraf kısaysa oraya çekmiştir belki
ilenalemin userbsss gerçekçi olalım lütfen boyu normal diyenlere aldanmayın 8 aya göre normal değil kısa tabiki.ama bence bu anormal bir durum değil.birden boy atıyorlar.kilouyla orantılıysa hiç sıkıntı etmeyin.
ilknur95 Sekiz aylık 74 cm. Hiç korkmayın bizim de tüm ölçülerimiz çok önde gidiyor diye korkutup kafa ultrasonu istemişlerdi. Çok şükür bir şey çıkmadı. Her bebeğin genetiği farklı
fraubi ilknur95 Bizim de önden gidiyor ancak böyle bir şey istemediler. Bu yaptırdığınız tam olarak ne ve ne için açıklayabilir misiniz acaba, kafama takıldı şu an ?😊
ilknur95 fraubi baş çevresi yaşıtlarına göre büyük olduğu için ultrason istedi çok şükür bir şey çıkmadı koca kafalı bir oğlum var sadece 😂
mehmetcinar Bu tür şeylerde anne baba boyı genetik önemli ki Eşim 2 metre ben. 176 boyum. Bebeğim 8 ay 11 günlük erkek, 75 cm. Hiç takmayın kilosu da boyuda gayet iyi maşallah bebeğinizin
mehmetcinar userbsss size çekmez de ortalama olur yediği kalsiyumla yeme içmeylede artar. Bize doktorumuz öyle demişti. Genetik gerçek elbette var ancak yeme içme çok önemli boyda