5 yaşında kızım var anasınıfına gidiyor geri kalan hep evde olduğumuzda sürekli benimle oynamak istiyor anne hadi oynayalım deyip duruyor oynuyoruz biraz sonra ben işime bakiyorum iş falanda yaptırmıyor doğru düzgün tekrar bidaha başlıyor ve ben sürekli oynamaktan sıkıldım kendi başına oyuncaklarına dokunmuyor nasıl yol izleyecegimi bilemedim
( Birde 7 aylık bebisimiz var)