Sağlık Bakanlığı’nın hazırladığı kamu spotu yayınlandıktan sonra tartışma yarattı. Demet Evgar, “Bu film, annenin korku ve endişelerini giderecek veya doktorları yönlendirecek nitelikte değildir. Aksine, korku ve paniği körükleyen, hatta tüm sorumluluğu yine anneye, kadına yükleyen görüntülerle dolu.” dedi. Siz ne düşünüyorsunuz? Buyrun Forum’a…