ballihumacik Merhaba kızlar bu aya mı mahsus, herkesin mi gecikti .Gebelikten şüpheleniyorum ama idrar testleri negatif çıktı.Ben de yapmayı biraktım artık doktora gideceğim galiba
nadidelifora ballihumacik aynı durumdayim. Bir önceki ay 8inde geçenay 3unde olmuşum. Bu ay hala gelen giden yok. Test yaptım negatif belirtiler de var aslında ama beş gün geçti olamadım. Mevsim geçişlerinde etkileniyor sanırım 😏
melisaaaaaaaaa nadidelifora bende geçen ay 3 üne olmuştum hala gelen giden yok adet ağrısı gibi gelip gidiyor ama olamıyorum