Maviimom eskiden bütün işleri bir arada yapar yorardim kendimi şimdi hastaliklarim var yapamiyorum
Her gün ev süpürülür bı gün ben süpürür diger gün robot açarım öyle daha iyi oluyor benim için
2 3 güne bir vileda yaparim
Toz alirim gerekli gördükçe 2 3 güne bir (genelde vileda yaptığım gün)
Vileda yapmadığım günler de 2 güne bir banyo tuvalet temizlerim
Ve her gün mutlaka bir iş yaparim mesela bugün oturma odasi ve salon cami sildim benim camlar çok büyük baya uğraştırıyor
Dün cam balkonu ve 2 küçük çocuk odasi camı sildim
Ondan önceki gün komple vestiyere girdim benim vestiyer bölük aynalı olanlardan çok zor hiç sevmiyorum hep toz oluyor felan
Mesela genelde hiç işim yoksa bile mutfak cekmecelerine ve kapak yüzlerine el atarım
Arada bir mutfak dolap üstlerini silerim beyaz esyalari çeker silerim
Haftada 2 gün çamaşır yıkıyorum hiç işim olmadığı günlere denk getirip komple sepet bosaltiyorum kurutma makinasi var kolay oluyor ütüyü de hemen yapiyorum o gün akşam
Ara ara giysi dolaplarina el atarim boş oldukça benim dolap kapaksiz çok tozlaniyor
Ara ara cam sildikce perdeleri yikar asarim
Böyle kısım kısım yaptıkça aslında yaz kış bahar temizliği diye kendimi yirtmamis oluyorum eskiden öyle yapardim fibromiyalji hastasiyim şimdi mümkün değil