Prensesannesi___ Kızım 4 aylık cuma günü doktora götürdük antibiyotik yazdı hiç pişik olmuyordu o kadar kötü oldu ki acaba antibiyotik ten kaynaklı mı
Kubracigimm Prensesannesi___ evet yapar Bize mustelanın pişik kremi iyi gelmişti. Sürekli de altını açık bıraktık o şekilde düzeldi. Geçmiş olsun 🙏
CaninannesiCemre Prensesannesi___ 1 tanesi var ki ne zman kullansak yapar hem pişik hem ishal ( gerçi bu zmana kadar 2 kere kullandık)
Pastaneusuluislakkek Prensesannesi___ evet, yapar. Biogaia(bağırsak florasını desteklemek için) kullanabilirsiniz. Pişik için o kadar küçük çocukta ne kullanılıyor bilmiyorum gerçi
burcuad Prensesannesi___ benim kızım da 5.ayina girecek. Bugün doktorumuz kanında enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi , bugün kullanmaya başladım saatler sonra pişik olduğunu gördüm 😔 Rabbim bebeklerimize Şifa versin inşallah