Merhaba kizlar malum kış ayindayiz salgin var evden bir yere gitmiyoruz ablamlar bizde kaynanasida burda hasta olmus kaynanasi ondan mi bulasti bilmiyorum dunden beri cocuk ateşleniyor sabah saglik ocagina götürdüm boğazı kızarmış antibiyotik ve aferin yazdi doktor bende hastayim kac gundur bogazim agriyor acaba bendenmi bulasti kizim 14 aylik emziriyorum ilaçta içemiyorum nasil olacak bilmiyorum açıkcası ben neysede çocuk iyileşse bir an önce 😔