Baybyuras Doğduğunda odaya bembeyaz gelmişti iki gün sonra yüksek sarılık oldu doktorlar işın tedavisi yapmayız kendi atar dedi ama rengi kıpkırmızı sapsarıydı şimdi sarılığı geçse de hafif Sarı ve esmer kaldı teninden o sarı rengi nasıl atabilirim
beybiliko Baybyuras sarılık değeri normale dönünce kendi ten rengine dönüyor, kızım beyaz doğdu sonra sarılık nedeniyle sarı esmer bir renk aldı, maalesef uzamış sarılık oluştu ve sarılığın tamamen geçmesi 3 ayı buldu, su an kumral
damladll Baybyuras bizde uzamış sarılık yaşadık 3,5-4 ay esmerdi dediğiniz gibi ama sonra bembeyaz açıldı
dunyam2 Mmeelliikkeee aaa ciddenmi kızım 3 aylık 11 günlük esmerimsi acaba açılma ihtimali varmı ya sizin bebeğin 3 aylikrn teni vücudu elleri ne renkti bizizm bebeğin saç kaş rengi açık kahverengi
iremtknmz beybiliko merhaba uzamış sarılık belirtileriniz nelerdi acaba ? Uyku hali vs yapıyormuydu bebeğiniz
Baybyuras Halime13 3 ay 24 günlük açılmaya dair pek bi gelişme yok ama 1 haftamız daha var bakalım inşallah açılırız
silabildirir Halime13 düzenli olarak mı açıldı yoksa bi anda mı bizim sanki bi an sarılık rengi bi an kumral oluyor 3 ay 10 günlüğüz göz kenarlarında çok az sarılık kaldı
bsrhsnc Benim oğlum da 56 günlük sarı siyah arası teni var göz kenarları da sarı inşallah geçer en kısa sürede
askzuzusu Kızlar kızım 36 da doğdu bizimde aynı doktor açılır rengi 3 aya dedi ben çok üzülüyorum ya geçmesse Diye sarılık
nazalex Baybyuras ahahha bizdede aynısı oldu kapkara bir çocuk olarak çıktı🥰 şimdi bir yaşında sarı kafalı bir afacan oldu
ygmrln Baybyuras kendi geçiyor canım nizimde öyleydi şimdi süt gibi bebek ten rengi saç rengi çok açıldı
LoveStory Baybyuras en son yüzden gidiyor sarılık bizimde 2ayı geçmişti attığında. Hatta biri demişti ki aa bu çocuk sarışın mıydı biz esmer sanmıştık
Fidelcee Baybyuras daha tam geçmemiş demek ki sariligi . Uzayan sariligi olabilir mi? Benim oğlumda da oldu 3 aylıkken anca kendi rengine döndü .