novicenaturalmom_ Selam kızlar 10 ay kullandığımız bebek arabasını satıyorum kullanmaya bağlı tabiki yepyeni değil ama bir sıkıntısı yok hiçbir aksanında kırık, aksaklık yok. Çok pratik tek elle açılır kapanır. Normal fiyatı 9000 tl ben 5000 e bırakıyorum. Bebeğim daha küçük tekrar hamile kaldığım için ikiz bebek arabası alıcağım için satıyorum. Acil satılıktır İSTANBUL İÇİ ORTAK BİR YERDE ELDEN TESLİM YAPILIR :) teslim ederken yanında hediyemde olacaktır. Tertemiz bir şekilde teslim edilecektir. Dip not çok kez uçakla uçtuk seyahat ettik kabine direk koyuyorlar alıp çıkıyorsun. o kadar pratikki ben çok memnunum asla hamile kalmasaydım satmazdım.