NewMomm1 onlar hiç böyle ıslatıp ıslatıp dövülmemiş ondandır normalde şiddete karşıyım ama böylelerini hortumla dövüceksin hem ıslatıcaksın hem vurucaksın daha çok can yakıyor böyle yalvarana kadar ağlıycak altına işeyip sıçıcak veya bir dövücekler 4 ay serumla beslensin bak o zaman nasıl düzeliyorlar