pantenkelebek taa yok ya ben beğenemedim heryerden bişeyler sarkıyor ben giymezdim sizin tercihiniz saygı duyarım
tospikannesi_ taa beğenemedim ama zevk meselesi. Ben Hep sadelikten yana olduğum için düz zarif bir yerinde detay feln olabilir o tarz şeyler hoşuma gidiyor ama siz püsküllü saçak fırfır şatafat seviyorsanız olmuş yani 🥰
taa EsrraZ aslında zayıf ve asil duruyo baska düğün olsa mutlaka siyah giyerdim ama abimin düğünde tercih etmedim o rengi hatta pempe lila düşündüm kizimla ayni remk giyerim diye ama bu elbise aşık oldum 💃💃💃💃💃
taa pantenkelebek zaten bu tarz elbiseyu cok kimse tercih etmez . Ama şöyle soyliyim benim icin dikilmis bu elbise diyebilirim o kadar benlik bibtarz . (Püskül -saçak -firfir ) 🤩🤩🤩🤩💃💃💃💃💃