sadece deneyimli annelerden yardım istiyorum. Ne denediysem tutmadi son çare şu iki emzikten birini deneyeceğim hangisi sizce? Kimine göre sorun kimine göre değil ama benim için sorun ne güzel tutmuyor demeyin lütfen çünkü artık gece uykum da gündüz en ufak işim de yok sadece ağlıyor gece 10 kere uyanıyor memeyi ağzına alıp dalıyor uykuya açlıktan değil yani çok yıpranmis hissediyorum