efecikgnr ama böyle yaşanmazki. Kötü haberlerden uzak durun öncelikle madem panik atağınız da var. Gözünüzü dört açıp, alınabilecek tüm önlemleri alıp, kendinizi güvendeyip diyerek telkin etmelisiniz. Hepimiz bunu yapmalıyız, yoksa hepimiz tam anlamıyla deliririz. Düşünmemeye, başka bir şeye odaklanmaya ve güvende olduğunuza inandırın kendinizi. Hiçbirimiz hiçbir zaman güvende değiliz ona bakarsanız ama hayatın akışında yaşamak zorundayız, bunu da kendimizi telkin ederek, sakinleştirerek yapabiliriz