gammet merhaba kızlar adetim bittikten sonra 2 hafta sonra kan gıbı akıntı gelıyor kahverengı gıbı bazen sümüksü parca gıbı korkuyorum da dr a gıtmeye yasayan varmı acaba ve hıc allran muayene olmadım onerexegınuz doktor varmıdır