Kızlar 2 buçuk yaşında ki kızımla oyun oynarken birden dağıtıyor. Kalkıp başka şeye yöneliyor. Mesela kalkıyor gidip bez cam sil alıp temizlik yapıyorum diyor. Arkadaşıma sordum diyor ki hep öv tebrik et sen ablasın falan de gururlandır diyor. Böyle yapmak işe yarar mı ve de doğru mu?