Sevgi1 Boğazım çok gicikliyo sürekli öksürüyom gripti öksürük oldu şimdi ne iyi gelir yardım edin lütfen
Dunyadaki_cennetim45 Sevgi1 dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz birde zencefilli bal iyi geliyor ama dut kurusunu deneyin derim benimde çöktü öksürük bebeğim korkup emmeyi bırakıyordu hatta
Semre42 Sevgi1 tereyagi ile pekmezi bi kapta kaynatin tam kaynayinca 1 cay kasigi karabiber atin ve altini kapatip soguyunca bunu icin yarim fincan kadar ise yariyor bi de cevizin ic kabugu varya onlari kaymatip suyunu icerseniz o da ise yariyor gecmis olasn
Sevgi1 Semre42 saol cnm cevizi duymuştum evet o var evde bak onu şuan yapım bebek Dr biraz icse olur mu antibiyotik iciyo ama çok oksuruyo uyuyamiyo o 10 aylik
Matf94 Ben bal, zencefil, zerdeçal karıştırıp yiyorum ( toz şeklinde ) arada oğlumada veriyorum çok iyi geliyor ( 18 aylık o yüzden veriyorum küçükse bal zaten olmuyor ) anında öksürek kesiliyor.