seliminannesielif Bebeğinizin isilik olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Ve isilikle nasıl baş ediyorsunuz? Mevsim geçiş döneminde bebek giydirmek hakikaten zormuş. Üşüyor mu terliyor mu derken çocuğu isilik ettik galiba🥺
Zeynpkcn Saglik.ocagindskjmdoktorum sık sık emzir dedi her gun dus aldir dedi.bakim besleyici krem.sur dedi ben alman markasi.olan bir kremim vardi onu sürdüm 3 gunde duzeldi