7 buçuk aylık kızım 15 gündür sürekli uyanıyor geceleri emziriyom besigine koyduğumda uyanıp ağlıyor ama yanımda yatınca uyuyor yanımdan ayrilmak istemiyor bende korkuyorum yan yana yatmak istemiyorum insanlık hali yorgunum ister istemez korkuyorum ya üstüne felan yatarsam diye. Ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum?