Aile hekiminde bugün aşımız vardı kendi hemşiremiz yoktu başka bi hemşire aşı yok olsada yaptırmayın ben çocuklarıma yaptırmadım salgın olmadığı sürece yapmıyoruz dedi bu doğru mu hiç bi bilgim yok konu ile ilgili kendi hemşiremiz 10 gün içinde gelin diye aramıştı o yüzden gitmiştik aslında