Bizde beş aylığız iki buçuk üç saate gündüzleri 90 geceleri iki defa oynayıp 120 içiyor bende zorlamıyorum ki zaten zorlasam da asla içmiyor herkes zayıf diyor fakat yapacak bişey yok zaten maması alerji maması belki ondan da içmek istemiyor moralimi çok bozuyorlar fakat her bebek özeldir demek o şekilde doyuyor