ayyzeyy466 evet her şey düzeldi zamanla. Ama sadece ilaçla olmadi tabi bu süreç birazda kafamı başka şeylerle meşgul ettim. O zaman pandemi zamanıydi malum evden dışarı cikamiyorduk zaten bu yuzden benim o depresif hallerim olmuştu panik atagim ilk oyle cikmisti. Egzersiz plani yapmistim kafami bedenimi rahatlatiyordum belli saatler evden calistigim icin o saatler disinda surekli el işi örgü yapiyordum battaniyeler kendime hırkalar örmustum youtubedan acip ogrenerek. Yani demem o ki kendinizi tamamen ilaca empoze etmeyin bir şeylerle kafayi meşgul etmek lazim ki o saplantili dusuncelere odaklanmayin.