Bebeğime doğduğundan beri sudokrem kullanıyorum, 18 aylık olmak üzere bir kere bile pişik olmadı. Geçen dar vakitte bitti o gün eşim işten gelitken dalinin pişik kremini almış gelmiş marketten. 18 aydır pişik olmayan bebeğim dün gece çığlık çığlığa ağladı bezini açtım poposu kanamış pişikten ve yatırırken yoktu birden olmuş. Sabaha kadar ağladı yavrum. Şu an eczaneye vs gitme durumum yok bebeğim bu şekildeyken çıkamam akşama kadar idare edeceğim yıkayarak vs eşim işten gelirken alıcak. Böyle saçma bir ürün daha görmedim. Dalin bizim için çok kötü bir deneyim oldu😔