Kızım sakin bi bebiş maşallah uyuması falan iyi ama tabi 20 günlük olduğu için 2-3 saatte bir uyanıp emiyor. Kendiliğinden uyanıyor. Ben de haliyle çok dinlenemiyorum çünkü tam uykuya dalıyorum uyanıyor bebiş. 40ından sonra uzun uzun uyur diyorlar yani 4-5 saate kadar uyur diyorlar inanmak istiyorum buna. Çünkü gerçekten dinlenmiş hissetmiyorum kendimi hiç. Dinlenmiş hissetsem çok daha iyi olacağım yani çocuğum da kolik falan değil gibi maşallah,sizce huy olarak değişir mi yani sakinlik huyu,ve gerçekten 40ından sonra uzun uyur mu anneler tecrübelerinize ihtiyacım var