Kizlar benim bebegm baya gazli. Gazini çıkartıyor ama hala sancisi devam ediyor her gece ayni saatte basliyor aglama krizine saatlerce.. dayanamıyorum artık.. nurse Harvey kullaniyorum ama bi faydasıni gormedim. Doktoruma dedm ilac vs damla yzmicakmisiniz, hicbirisi ise yaramiyor dedi. Ama ben her gece bebegm mahvoluyoruz kizlar.. siz hangi damlayi kullandiniz ve bebegniz rahatladi.. tamamen gecmesede en azindan azalttimİ