Merhabalar, bebeğim 15 günlük. İlk gün hastane de sütüm geldi hemşirelerin yardımı ile emzirmeme rağmen 2. Gün ab0 kan uyuşmazlığından dolayı sarılık oldu mamaya başlattılar. Mamaya başlayınca memeyi tutmamaya başladı. Sol göğüs ucumu da tutturmaya çalışınca içine gidiyor zaten hiç tutmuyor. Çok nadir sağı tutuyor ama ağırlıklı mama ve süt sağımı ile ilerliyoruz. Bu durumu yaşayıp tamamen memeye dönebilen oldu mu?
Destek olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻