tazemomyy Kızlar, kızkardeşim bebeğini 9 ay kontrolüne götürmüş, ebe gelişim geriliği var demiş. 70 cm çıkmış kilosu da 8. Bana normal gibi geldi ama doktora da gösterecekler. Sizin bebekler kaç cmdi. Kız bebek bu arada
aysebb tazemomyy Kilosu normal benim kızımda 9 aylıkken 8 kiloydu, 11 aylıkkende 8600 dü. Ebemizde doktorumuzda ideal olduğunu söylediler artık çok kilo almamasının vs normal yani bencede kilosu ne olacakmış daha 😏
daha_ben_buyumemisken tazemomyy formda bebek takibi kısmında persentil tablosu var. Ona bakmıyor musunuz? O tabloyu baz alıp doğum kilosu da göz önüne alınarak ne değerlerde görebilirsiniz.
ASnowflake tazemomyy benim bebeğimde 70 cm 9ına girmek üzere kilosu 8500 doktorumuz geçen boyu kilosu iyi demişti
asennaa tazemomyy sade boydan gelişim geriliği oluyor muymuş ki ya, boy ve kilo olarak geride olması gerek diye biliyorum ama kilosu iyi bebişin.
sema2521 tazemomyy bebek ırsi olarak kısa olabilir bence benim bebeğim doğunca 54 cm di şimdi 6 aylık 72 cm uzun diyorlar ırsi bence yani
Hilal9 Ne istiyor bu ebeler çocuklarımızdan anlamıyorum bnmde kızım 68 cmdi 9 aylıkken doktorumuz gayet iyi derken ay çok kısa çok küçük hiç bakmıyomusun çocuga demişti niye bakayım ben omu çöpte buldum yemek vermek eziyet geliyor genelde aç bırakmayı tercih ediyorum demiştim ve çıkmıştım dahada götürmedim aşılarını falan hep hastanede yaptırıyorum