mommandboy bestiron demir damlası kullandıktan sonra bebeğim hemen kusuyor, daha 1 hafta oldu başlayalı. siz böyle bir durum yaşadınız mı?
Deletedmom_216 mommandboy normalde kusuyo muydu? Kac damla kullaniyosunuz kilo basina iki damla kullaniuosaniz eger birden veriyosaniz agir geliyo olabilir
Badem4242 mommandboy benim bebeğim de kusur gibi oluyordu hep . Neyseki 9 ayda tahlili iyi geldi de bıraktık .
svncgldgn mommandboy besitron sonrası kanlı kaka oldu bizde de sizin de alerji durumunuz olabilir demire bize mecburi bıraktırdı doktor şimdilik ilerde kan testinde düşük çıkarsa bir lekilde teksr deneyeceğiz şuan 12 hemoglobin değeride iyi dedi bıraktık kısma kanlı kaka döküntü alerji oluyor demir alerjen zaten dedi bazı bebeklerde alerji yapıyor dedi doktorumuz
mommandboy Deletedmom_216 normalde maması fazla gelince anca kusuyor böyle sürekli bi kusması yok. doktorumuz sabah akşam 7 damla olarak söyledi ben kustuğu için sadece sabahları 7 damla olarak veriyorum şu anlık. 7.200kg 3aylık bebeğim
kevserburce svncgldgn direk kırmızı kan mı gördünüz yoksa demir damlası direk sindirilmeden mi çıkmıştı
kevserburce Anladım geçmiş olsun bizde direk sindirilmeden damla çıktı acaba damla mı bozuk anlamadım