Güzelce kurusun sabunlu su yapıp sil halıyı gidiyor o sarılar o kadar kalıcı bi leke değil… Yeni evlendiğim senelerde yıkama yerim yoktu yıkamaya verdim sonra taşınınca kendim yıkadım hep başta sarardılar sildim gittiler 4 yıldır falan kendim yıkıyorum sararma olmuyo artık yıkamadan gelen halı sararıyo o şekilde