hayallmom bezelyeparmak bendede olmuştu doğumda içeri sürülen krem vermişti kullandım hep biraz ıyı oldu ama şuna 2 yıl oldu hala WC ye gıttıgımde bırazda olsa ağrı acı var kaşıntı baya oluyor hep yanı çok zor ben duvarı yumruklardım ilk zamanlar acıdan hafıflıyor zamanla ama gecmıyor krem falan kullanın içine sürülen kremlerden
bezelyeparmak hayallmom evet içine sürülen krem kullanıyorum, sadece WC’de çeksem ağrıyı katlanmaya çalışacağım ama tüm gün sürüyor ağrısı
merveems bezelyeparmak yaptırıyor tabiki de benimde 44günlük oğlum var ve emziriyorum doktorda bunu bilerek işlem yaptı tabiki
bezelyeparmak merveems sevindim benim de 60 günlük normal doğum mu yaptınız doğumda oldu demişsiniz, ben normal olacak diye lavman yapılmıştı ondan mı oldu bilmiyorum normal olmadı sezaryene döndü doğumdan sonra kabız oldum ondan mı oldu niye oldu anlamadım
merveems bezelyeparmak benim hamilelikte kendisini göstermişti o zaman basur zannetmiştim doktorum ıkınmayla ilerleyebilir demişti normal doğum oldu biraz onunda etkisi vardır diye düşünüyorum ama tabiki kabız olmak başlı başına bi etkenmiş makat çatlağında
bezelyeparmak merveems teşekkür ederim cevaplarınız için, tüm hastalar tez zamanda şifasını bulsun inşallah, Allah düşmanıma vermesin çok kötüymüş psikolojim bozuldu resmen bugün ne yapacağım acaba diye uyanıyorum hergün
merveems bezelyeparmak kesinlikle amin inşallah anestol, procto glyvenol ve sudokremi karıştırıp sürüyorum fayda etmeye başladı sizde aksatmayın sık sık sürün
bezelyeparmak merveems sürüyorum bana Dr fito krem ve procto olanı verdi anestol evde vardı internette görüp denedim onu ama çok yaktı
ffatma1 bezelyeparmak merhaba yeni gördüm çok geçmiş olsun size tek çözümü kantaron yağı desem annem ben hepimiz onu kullandık her tuvalete gittiğimde kullanıyordum parmak yardımı ile fitil atar gibi ilk başlarda acıyabilir ama birebir gerçekten günde en az 3 kere kullanılması gerekiyor inşallah faydasını görürsünüz kime dediysek yaptıysa faydasını gördü sizde görürsünüz inşallah ve size ufak bir bir şey söylemek isterim bu zor günler geçeçek kolik bebek annesi olarak söylüyorum ilk 6 ayım çok kötüydü çok şükür geçti sakin kalmaya çalışın🫶🏻☺️