Arkadaşlar selam, bugün çok moralim bozuk. Oğlumun ferritin değeri çok düşük çıktı.
Doktor demir takviyesinin dozunu arttırdı, biraz ete ağırlık verelim dedi yemeklerde. Oysaki ben neredeyse her öğünde kıyma ya da et mutlaka yediriyorum. Yoğurtla birlikte yedirmeyin dedi ama ben herkesin buna aşırı dikkat ettiğini düşünmüyorum. Geleneksel bir beslenme şeklimiz var sonuçta…
Yemek seçen bir bebek de değil, yer herşeyi sağolsun oğlum. Her sabah yumurtası mutlaka vardır.
Ben nerede yanlış yaptım da böyle oldu anlamadım :..(
Bu şekile hem iyi beslendiğini düşünüp hem Ferritini düşük olan var mı aranızda? Demiri arttırmak için neler yapıyorsunuz? Şekersiz helva, tahin, kuru üzüm, keçiboynuzu pekmezi, yeşil yapraklı sebzeler, et. Hepsi beslenmemizde :(