Benim kızım Şuan 13 buçuk aylık. Yaşına girdikten sonra bal veriyorduk kahvaltıda 1 çay kaşığını geçmez. Bugün 1 yaş aşısı için sağlık ocağına gittik. Bize de dendi ki neden verdiniz Şuan bal yasak 2 yaştan önce vermeyin 2 yaşı dolsun öyle verin dendi. Bizde çok şaşırdık. Hem Doktorumuz hemde internetteki araştırmalarım 1 yaş sonrası diyor. Siz ne zaman verdiniz bal