Merhaba anneler oğlum 5 yaşında anaokuluna gidiyor ama sınıfa girmek istemiyor okuldan eve de gelmek istemiyor orda kalmak istiyor bir aydır okulun kapısında bekliyoruz şaşırdık kaldık onun için bi pedagog la görüşmek istiyorum acaba önereceğiniz biri var mı Kayseri de özel olur