Bebegim123 Hanımlar iyi akşamlar 37 gündür dogum yaptım normal dogum 3 gün sonra kırkımız çıkıyor saglık ocagı 3 aylık igne önerdi hap kullanamıyormuşum emzirdigin için. Yani önerdiğiniz korunma yöntemleri yazarmısınız igne kullanan varmı acaba
Nyr195 Bebegim123 iğneyi kimse önermiyor canım burdaki yaptıran arkadaşlar yazmışlardı. Cevap verir yaptıranlar.
Sevgi1 Bebegim123 prezervatif kullan bı sure acele etme bide ilk bebeğin hemen mi oldu geri çekinme işe yaramıyor mu
Semre42 Bebegim123 canim.bnde arastirmistm ve en iyisi spiral olduguna karar verdik doktorumla ve spiral taktirdm
birtatlianne Bebegim123 prezervatif kesinlikle canım emzirmiyorsan ama onu kullanırken bile geri çekilme yöntemi uygulasın bazıları yirtik olabiliomus
GulnurEymen Hap sütü azaltıyor iğne iyi olmuyor ne yapacağımı bende şaşırdım galiba en son istemesem de ria taktıracağım
Bebegim123 Semre42 canım spiral de kanaman oldumu ben dün kırkım çıkdı ama hasta olmadım ben hasta olmadan takılıyor mu acaba?
Eceozdemir18 Bn 3 aylik yaptırdım iğne kanamam var ebe iğne yapmaz lohusalık kanaman suruodur dio ama bebegim iki buçuk aylık bidaha vurdurmam tavsiye etmiyorum ha vurdurmusum ha vurdurmamissim zaten olmuo kanama olunca
Semre42 Bebegim123 takiliyr ama yine agrinin fazla olmasndan dolayi doktorm adet donemi demisti ama 40.cikinca hemen olmaz dedi 2 ay rahim bi toparlansin 3. Adet doneminde takilir demisti 40 dan sonra benim 45. Gun adetim baslamisti canm
Semre42 Bebegim123 takiliyr ama yine agrinin fazla olmasndan dolayi doktorm adet donemi demisti ama 40.cikinca hemen olmaz dedi 2 ay rahim bi toparlansin 3. Adet doneminde takilir demisti 40 dan sonra benim 45. Gun adetim baslamisti canm
oglum_ben Bebegim123 hap kullanabilirsin emziriyorım bebegim 9 aylık cerazette diye bir hap var sadece emziren annelere özel bir hap ben 6 aydır onu kullanıyorum
Bilgelalidogan Bebegim123 spiral de de az da olsa risk var canım kayma oluyor hamile kalabiliyorsun ve düşük yaşanıyor Şimdilik en garantisi iyi bir markanın ( OKEY- DUREX) prezervatifİni kullanman Bebeğin 6 aylık olduktan sonra doğum kontrol hapı kullanabilirsin
oglum_ben Bebegim123 bende hiç bir yan etki yapmadı canım hiç ara vermeden kullanıyorsun . Adet düzensizliğim çok fazla acaba bu Haptan mı oldu onu bilmiyorum işte bebegim 3 aylıkken başladım suan 9 aylık hala ikullanıyorum