bu maceranın sonuna mı geldim nedir?
gece emiyor, gündüz memeyi bile tutmuyor. nasıl geri başaracağım bu işi? ayakta da emmiyor , dolanırken de emmiyor malesef.
doğumdan beri meme+mama gidiyorduk zaten, biberon da kullanıyor. bari 6 ayı çıkarsaydık diyorum aradan… aynı durumda olanlar var mı? ya da bu işi çözen bu aylarda?
ve bebeği emmeyi bırakan anneler, süt sağmaya devam edenler vs memedeki sütler zamanla mı bitiyor? ya da nasıl oluyor?