Bebeğim için doktora gittik hem de bir ay içinde iki kere. İlk gidişimizde duphalac verdi. İşe yaradı şükür ama bir hafta sonra yine kabız. Dün yine doktordaydık dozajı arttırdı veriyorum ilacı bekliyorum ama yok yani . Bugün 9.gün kaka yok. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?