Yorgunanne07 Sndzkbr 3 aylıkken boğazında kızarıklık vardı çok öksuruodu kullandık bi zararı olmadı sadece pişik ve isal yaptı
Deletedmom117 Sndzkbr biz ateş ve boğaz ağrısı şikayetiyle gittik yani ben hastaydım çocuğuma da geçti boğaz enfeksiyonu olmuştum onada geçti boğazı kızarmıştı birde ateşi 39 lardaydı bu yüzden yazmıştı