elbay53 Ben hamile olduğumu ögrendıgımde kasıklarım adet olacakmışım gıbı ağrıyorum..testı tekrarlayın bence..kuruma cızgısı degılse var gıbı
nili1104 Evet bende böyle öğrendim hatta o kadar görünmüyordu ki tek çizgi diye çöpe attım 1 saat sonra geldim baktım aynı böyle meğer görmemişim sonra bir gün önce yapmıştım gittim ona da baktım meğer o da böyleymiş görmemişim 🤦🏻♀️ şu an oğlum 9 aylık 😁
nurozkann nili1104 bende de öyle oldu diğerlerinde yoktu ama sanki bunda böyle oldu anlamadım bende dünden beri adet olacak gibi sancilarim var ama
The_paues nurozkann eğer 5 dk içerisinde belirdiyse çizgi.gebelik var.zaman geçtiyse kuruma çizgisidir
nurozkann Ucansupurge hiç hatırlamıyorum yok diye çöpe attım sonra baktım böyleydi büyük ihtimalle kuruma çizgisi o zaman