Canım ben hergün mayalamıyorum hıc bı sorun da yasamadım bu zamana kadar . Actıgım yogurdu en fazla 3 günde bıtırp yenısını öyle mayalıyorum . Yogurda hıc bısey olmaz ıcınde ne oldugunu bıldıgın yogurda hele . Bence abartıdan baska bısey degıl . Ona kalırsa o zaman peynırı de her gün yenı yapmak lazım .