2 aylik bebegim var gobek bagi 3.gun dustu sonra gobek deligi yavas yavas sismeye basladi once anlamadim sekli oyle sandim ama baktimki baya sisiyor kendni sktıgı zaman doktora gitik kucuk fitigi var kapanir zamanla belki dedi suan ceviz buyuklugunde hergun buyuyor ve korkuyorum boyle basina gelen varmi ?