Ya bu platformda yazım yanlışlarına takılmamak için kendimi baya bi zorluyorum ama hâlâ başlıkta yazdığım yanlışları görünce senin Türkçe öğretmenini seveyim diyorum 😂😂 eğitim seviyesiyle de ilgisi yok çok yakınım bi ablam lise mezunuydu ama o da sürekli böyle yazardı işde, yapdım falan uyarsam uyaramıyorum sadece kendim yanlış yaptığı kelimeler in doğrusunu mesajda yazıyorum ki belki bir umut düzeltir. Çocuğu var sonuçta okula derslerine yardım edecek yanlış öğretecek diye korkuyodum ama sanırım zamanla düzeltti. Burada da böyle yanlışlar görünce düzeltmemek için kendimi çok zor tutuyorum.
Hadi burda sıkça yapılan yazım yanlışlarının doğrusunu yazalım en azından bilmeyen anneler çocuklarına derslerinde yardım ederken yanlış göstermemiş olur😇