Kuzeymiram Kız 4aylik ama oturmak icin resmen krize sokuyor kendini bende oturtuyorum kucagimda , bebegi oturtan varmi kizlar zarari olurmu
sevilcn Kuzeymiram ben dört aylıktan beri oturtuyorum sizinki gibi oturmak istiyordu oğlum şuan 5 ay 8 günlük dengesini iyi sağlıyor mama sandalyesinde filan da düzgün oturuyor. Doktor Osman Gönülal Bey de üçüncü aydan itibaren oturtulmaya başlanmasını öneriyor. Bebeğinizin gelişimini takip edin ona göre kendi doktorunuza da sorup oturtabilirsiniz
crybaby Kuzeymiram benim kızım da öyle 4 aylık doktor oturtma dedi ama kısa kısa ıturtuyorum çok zorluyor kendini
Nur016 Kuzeymiram bizimkide aynı artık asla yatmıyor daha sırtı yere değmeden kafasını kaldırmaya başlıyor mecbur biraz eğimli falan otutturuyorum malesef bizimkide kusuyor 4.ay atağına yakalandık çok fena geçiyor 😣 bizimde bugün aşısı var doktora soracagım bende oturma işini
oncul Kuzeymiram benimkide aynı 4 aylık ve süreli oturmak istiyor yatırıyorum kendini kaldırıyo zorla 🤣 kucağımda oturtuyorum bende bu sefer oturuncada kusuyo midesi sıkışıyor heralde 😅
Kuzeymiram sevilcn bugun saglik ocagin aşiya gidiyorum hemsiresinede sorayim cunku engel olamiyorum artik oturmasina kendini paraliyor
oncul crybaby evet oturmak istiyolar ama vücut hazır değil , kusuyolar bıraksan öne düşüyolar. Kendini tam dik tutabilse yine bişey olmazda
alyacimm oturmayı bebek kendi belırlermıs oturmak ıstıyorsa zamanı gelmıstr dedi benm doktorum 4 aylıktı ağlıyordu desteklı oturtmaya başladı 5 buçuk aylıkken kendi oturdu
oncul alyacimm aaa bende bi denemeye çalışırım o zaman çünkü benimki baya oturmak istiyo çünkü. Desteği nasıl yaptınız acaba
crybaby oncul yok kusmuyor düşmüyor da pek ama ne biliyim çok erken geldi bana daha minicik duruyor 🤣
ZeydsMom Kuzeymiram yok niye zararli olsun. Benimki 3 ayindan inatlasiyordu oturmak icin. Kucagimda oturuyordu destekli oturtuyordum. 5-6 ay arasi artik desteksiz oturuyordu.
ilenalemin Kuzeymiram ben 3 aydan beri kucagımda oturuyorum.yani kendi oturuyor öyle niye zararı olsun ki.ama yavaştan koltuğa falan koyup cansız destekle otuttmaya başlıcam.zaten gücü olup olmadığını anlıyorsunjz.şimdi koysam şimdi bile oturur da 5.ayı bekliyim bari dedi
Deletedmom_182 Kuzeymiram 3-4 aylıkken bizimki de çok ağlıyordu doktorumuz istekliyse destekli oturt biraz deyince o zaman kucağımda yavaş yavaş oturtuyordum şimdi 6 aylık desteksiz birkaç dakika oturabiliyor bazen sürünürken de kendisi oturma pozisyonuna geliyor