Geçmiş olsun.
Kendi tırnağı ile korneasını yırtmış olabilir. O durumda da göz kapağı şişebiliyor.
Biz acile götürmüştük, tespit edip göz polikliniğine yönlendirmişlerdi. Damla kullandık geçti.
İmkanınız varsa bu seçeneği elemek adına bir baktırın derim.