Kızlaarr bu günler de geçicek benim bebeğimde yaşadığım zorlukları anlatsam inanın ağlarsınız 3 aylıkken zatürre oldu 10 gün serviste yattık bir dakika susmadan ağladı ne uyku ne susma ne beslenme durum kötüye gidince yoğun bakıma alındı çok şükür çıktık hastaneden sonra 16 aylıkken oğlum bir kupa bardak çay ile yandı 1 ay hastanede yattık ölümden döndü çocuğum her gün ameliyat oldu şükredin her halinize o kadar zor günler geçirdim ki bana ne yaşatırsa yaşatsın günün sonunda alllaha dua ediyorum bana bağışladığı için onlarda büyürler 1 olurlar 2 olurlar birde bakmışız gibi gencecik evlatlarımız var ve şuan 2.gebeligim çok zor geçiyo hem hamilelik hem oğlum ama olsun onlar bir daha bu güne dönemeyecekler her günümüze şükürler olsun ❤️🙏