Eeeeeeeeeeeeee good girl carolina herrera , dior j’adore, lancome idole l’ıntense, dolce&gabbana the one. Hepsini kullandım şu anda güncel de good girl kullanıyorum eşim bayılıyor kokusuna ama j’adore kullandığım zaman sıkma bunu kötü kokuyor ağır geliyor bana derdi ki ağır bir parfüm değil bence.
Eşinizin hangi koku notalarını sevdiğinizi bilmeniz cok önemli belki şekerli koku sevmiyordur her ne kadar afrodizyak etkisi olsa da midesini bulandırır yada baharatlı kokuda aynısı oluyordur mesela sadece çiçeksi kokuları beğeniyor, hoşuna gidiyordur.
Bunu öğrendikten sonra alın parfümünüzü daha garanti olur.