mestgceclk benim bebeğimizde öyleydi 1 buçuk 2 aylıktı erken kapanma var dediler yanlış hatırlamıyorsam eğer 2 ayda kesmiştik d vitaminini yani doktorumun ve sağlık ocağının bana söylediği şu Eğerki baş çevresinde büyüme sağlanıyorsa hiç bir sorun teşkil etmiyormuş önemli olan baş çevresinin ayına uygun büyümesiyöiş benim oğlum 8 buçuk aylık oldu kapandı bıngıldağı şuana kadar çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık tek sıkıntımız d vitaminini vermediğim için dişleri henüz çıkmadı doktorumuz normal dedi her bebek bir olmuyor dedi bizde beklemedeyiz 🌸