aysenurshn bizimde aynı 4 ay 24 günlüğüz. 1 aydır böyle. İlk başlarda aç olduğu için ağladığını düşünüp emziriyordum ama sonradan emmek istememeye başladı. Zaten uyku gerilemesi ile böyle oldu. Gece böyle ağladığı zaman uyku pozisyonunu değiştiriyorum yavaşça. Bazen işe yarıyor bazen de yaramıyor. Önerisi olan varsa bekliyorum